السبت 18 11 2017 - 02:06 مساءً
1209-2017

برنامج Sony MAGIX Vegas Pro 15.177 Suite

اقوى برامج مونتاج وتحرير الفيديو وانتاج الافلام

تاريخ الإضافة : الثلاثاء 12 09 2017 - 01:30 مساءً اخر تحديث : الثلاثاء 12 09 2017 - 03:51 مساءً
6,843
برنامج Sony MAGIX Vegas Pro 15.177 Suite
برنامج عملاق في تحرير وتقطيع الفيديو اضف لافلامك الكثير من التأثيرات بما يقارب 190 تأثير جميل بل غاية في الجمال والاضافات الغير معقولة برنامج كبير مع امكانية تعديل الوان الافلام لتصبح حيوية البرنامج كبير ومحرر افلام فيديو HDV بادوات سمعية لا نظير لها برنامج بالفعل هو برنامج المحترفين يعتبر هو افضل برنامج تحرير افلام بقوة لا منافس له في هذا العمل .. كما يقوم بتعديل اللوان الافلام ويجعلها بسطوع معقول ومتناسب مع اي عين تشاهده كما يحتوي البرنامج على تأثيرات رهيبة للفيديو باكثر من 190 تاثير رهيب ولا يجد في برنامج غيره وفيه العديد من انتقالات الفيديو البرنامج كبير بالفعل وفيه اكثر من الف امكانية تجعله بعيد كل البعد عن المنافسين له بما يحويه من قوة في مجال تقطيع الفيديو ومجال دمج الفيديو والتصوير وتسجيل الفيديو والكتابة على الفيديو واضافة الصور للفيديو بالفعل برنامج كامل وقوي وفعال في هذا المجال.


طريقة التفعيل
انسخ الكراك الى مسار التثبيت وتشغيله كمسؤول
قم باختيار البرنامج 
قم بتوليد السيريال واستخدامه في التسجيل
Video editing with VEGAS Pro 15 Suite
When inspiration strikes, you need a tool that gives you the power to follow that inspiration with maximum productivity. VEGAS Pro Suite makes inspired productivity a reality. Start with a world-class NLE, add a powerful disc-authoring application, and balance it out with a collection of high-quality plug-ins to create a suite of amazing products that deliver professional results.

VEGAS Pro 15 once again stands out as an innovative leader when it comes to nonlinear editing. The modern user interface delivers a completely customizable experience that provides the ultimate in flexibility. Designed to directly support your preferred workflow, these UI innovations enhance the fast, organic timeline-editing workflow that VEGAS Pro invented.

System Requirements:
Operating system: Microsoft® Windows 7 (64-bit), Windows 8 (64-bit) or Windows 10 (64-bit)
Processor: 2 GHz (multicore or multiprocessor recommended for HD or stereoscopic 3D; 8 cores recommended for 4K)
RAM: 4 GB RAM (8 GB recommended; 16 GB recommended for 4K)
Hard drive space: 1.5 GB hard-disk space for program installation; Solid-state disk (SSD) or high-speed multi-disk RAID for 4K media
Graphics card: Supported NVIDIA®, AMD/ATI® or Intel® GPU with at least 512 MB of memory (1 GB recommended for 4K and GPU-accelerated video processing)
التبليغ عن خطأ