الإثنين 05 12 2016 - 04:26 مساءً
0104-2016

برنامج GlassWire Pro 1.2.54 Beta

الجدار الناري لحماية الاجهزة

تاريخ الإضافة : الجمعة 01 04 2016 - 07:06 مساءً اخر تحديث : الجمعة 01 04 2016 - 07:09 مساءً
1,480
برنامج GlassWire Pro 1.2.54 Beta
GlassWire (جدار ناري): يتم إخطارك عن العمليات والتطبيقات في حال الاتصال من و إلى الإنترنت لإرسال أو استقبال البيانات.

تطبيقات رصد ونشاط الشبكة
• GlassWire هو أداة البرمجيات التي توفر لك مع الأمن على مدار الساعة عندما يتعلق الأمر باتصالك بالإنترنت، من خلال رصد حركة مرور الشبكة الواردة والصادرة. وبالتالي، فإنه قادر على كشف وعرض معلومات حول كل خدمة أو العملية التي تبذل حاليا استخدام عرض النطاق الترددي الخاص بك، فضلا عن عناوين IP من كل اتصال.
• من أجل جعل البيانات أسهل للقراءة، وأداة عرض هذه المعلومات في شكل رسم بياني، والتي يتم تحديثها كل بضع ثوان مع تغذية نشاط الشبكة الخاص بك. بالإضافة إلى ذلك، خدمة الإخطار أيضا ينبهك كلما تم الكشف عن اتصال جديد ويمكنك عرض موجز منفصلة للتطبيقات وحركة المرور على الإنترنت العادي.

منع أو السماح التطبيقات من خلال جدار الحماية
• يمكن استخدام قدرات جدار الحماية من الأداة المساعدة لحماية نفسك من أي اتصالات غير مرغوب فيها، وكذلك تطبيقات معينة من القدرة على نقل البيانات عبر شبكة الإنترنت. ويمكنك من اختيار البرامج التي يتم السماح لاستخدام الشبكة وإرسال أو استقبال المعلومات، ببساطة عن طريق النقر عليها في القائمة المقدمة.
• بقدر ما تشعر بالقلق عرض النطاق الترددي الخاص بك، GlassWire قادر على رصد كل بايت من البيانات التي تمر عبر النظام، فضلا عن عرض المعلومات بطريقة بديهية، وذلك باستخدام الرسوم البيانية والإحصاءات. بفضل هذا، يمكنك أن ترى بالضبط التي تستخدم تطبيقات أكثر عرض النطاق الترددي، وكذلك عنوان IP في نهاية الاستقبال والبروتوكول المستخدم في النقل.

حامي نظام اليقظة
• GlassWire يوفر لك كل ما قد تحتاج من أجل مراقبة نشاط الشبكة وحماية جهاز الكمبيوتر الخاص بك ضد اتصالات غير مصرح بها. وبالإضافة إلى ذلك، واجهة حديثة هي بديهية وسهلة الاستخدام، مما يجعل من السهل جدا على أي شخص للاستفادة الكاملة من قدراته، دون أي خبرة سابقة المطلوبة.


التفعيل
قم بتشغيل الباتش والضغط على باتش
Description:

GlassWire is a utility aimed for those who want to monitor your network in detail, but the most simple and intuitive as possible. Unlike others of the same genre applications, it is intended not only for professional technicians, but also for novice users.Through it, you can check if there is something wrong with the use of your bandwidth, which may mean that your PC is being harmed by the action of a virus or program that can affect the privacy of your data.

Features:

Network Monitor
GlassWire’s network monitor visualizes your current and past network activity by traffic type, application, geographic location, all on a beautiful and easy to understand graph. Go back in time up to 30 days and see what your computer or server was doing in the past. Click the graph to see details of what app or network event caused a spike in network activity.
Threat Monitoring
GlassWire reveals hosts that are known threats, unexpected network system file changes, unusual application changes, ARP spoofing, DNS changes, and alerts you to the problem so you can take action. GlassWire can also remotely monitor and help protect servers or other computers far away. Install GlassWire on your server or remote PC and look out for unexpected threats or problems. If you see unexpected activity you can block it with GlassWire’s firewall.
Free Firewall
GlassWire’s firewall reveals all your network activity so you can easily see what your computer is doing in the background. GlassWire’s firewall shows you what current and past servers your computer is communicating with so you can see potential threats and block them if necessary.
Instructions:

Disconnet your internet connection.
Install GlassWire Pro on your computer.
When Finish Installation, Close the program totally.
Use Patch file to Active the software. {Don’t UpDate Application}
Enjoy :)
التبليغ عن خطأ