الأربعاء 13 12 2017 - 09:19 صباحاً
2611-2016

برنامج Microsoft SQL Server 2016 13.0.4001.0 x64 Service Pack 1

برنامج لقواعد البيانات العلائقية من إنتاج مايكروسوفت

تاريخ الإضافة : السبت 26 11 2016 - 12:34 مساءً اخر تحديث : السبت 26 11 2016 - 02:57 مساءً
2,435
برنامج Microsoft SQL Server 2016 13.0.4001.0 x64 Service Pack 1
SQL Server يسمح لك لإدارة واستغلال كميات هائلة من البيانات بشكل سلس وآمن. حلول سترويكا في Server SQL توفر لك ساعات من الوقت والتقليل من الأخطاء مع المدمج في الضغط والتقسيم. و مع استخدام كمية هائلة من البيانات ونمو المؤسسة بشكل مستمر واضافة المزيد والمزيد من الأجهزة. فالتوصل إلى حل قد يكون مكلفا جدا وغير فعال. قدرة SQL Server يمكن على ضغط البيانات والنسخ الاحتياطي وقاعدة البيانات تكون ميزة لمنظمات تسعى لزيادة مساحة وقوة المعالجة دون تكبد التكاليف الباهظة أو للصيانة والمنتجة للصداع.

الربط
مع SQL Server، يمكنك من إدارة عدة أنواع من البيانات من خلال قاعدة بيانات واحدة للحصول على أكبر قيمة من البيانات الخاصة بك. وهذا قد يعني تبين الأرباح من المشاريع المختلفة جنبا إلى جنب مع البيانات ذات الصلة التي يمكن أن تظهر في نجاح عملك و العمل على تحسينها. سترويكا ستعمل مع الشركتك على أهدافها لدمج البيانات الخاصة بك في طريقة على وجه التحديد التي تخدم احتياجاتك أفضلها.
سهولة الإستخدام

: SQL Server تمكن المستخدمين من جعل البيانات سهلة الاسترداد مع المدمج في التنقيب عن البيانات. سترويكا تدمج SQL Server داخل الأدوات المألوفة مثل مايكروسوفت وورد وإكسل، وبذلك وصول البيانات الخاصة بك مباشرة إلى متناول يديك.
التدقيق

سواء كان ذلك لوائح الحكومة، الامتثال الطبية، أو لتلبية الاحتياجات المحددة للمنظمة، ويمكن أن تكون المراجعة شاقة، مهمة معقدة. SQL Server في التدقيق توفر آلية مركزية لالتقاط خادم قاعدة بيانات أو الإجراءات ذات الصلة.
استخبارات الأعمال

SQL Server استخبارات الاعمال, الأدوات هي عبارة عن مجموعة شاملة من المرافق العامة التي من شأنها تمكين صناع القرار في مجال الأعمال لقيادة استراتيجية مؤسساتهم استنادا إلى وقائع. من خلال السماح للمستخدمين بسرعة تغيير وجهة نظرهم من المعلومات اللازمة للإجابة على الأسئلة الخاصة بها مع استخدام قليل من تكنولوجيا المعلومات، SQL يسمح للمستخدمين لمواكبة وتيرة العمل.


 
Software Version: 13.0.4001.0 (1 the Service Pack) 
Official Site: Link 
Language: English

Treatment: complete 
Type of medicine: ready serial 

System requirements: 
OS the x64: the Windows 8, 8.1, 10; Windows Server 2012, 2012 R2, 2016 
for the Web Edition editors, the Enterprise Edition is: Windows Server 2012, 2012 R2, 2016 
Versions of Windows 7 and Server 2008, 2008 R2 is not supported! 

Hard disk: at least 6 GB of free disk space 
RAM: Express -vypuski 1 GB, all the other issues of 4GB or higher 
processor speed: 2.0 GHz or higher 
processor type: 
the processor the x64: AMD's the Opteron, AMD's the Athlon 64, Intel Xeon with support for Intel EM64T, Intel Pentium IV with EM64T support 

requirements for SQL Studio, the Management Server: the Microsoft .NET Framework, 4.6.1 

Description:
Software SQL Server 2016 has finally happened! This is the most significant breakthrough in the history of Microsoft's data platform: faster transactions and inquiries, valuable information on any device, advanced analytics, new security technologies and new uses for the application of hybrid clouds. SQL Server 2016 provides advanced features to address the problems of high importance at the expense of operations in memory and embedded operating analysts. Integrated security functions such as technology "Permanent encryption" can protect active and inactive data, and a solution with high availability and disaster recovery of world class introduces additional enhancements AlwaysOn technology. The new functionality will give organizations the ability to increase the efficiency of the data that will go beyond business intelligence by performing advanced analysis directly into the databases and obtain detailed visualization for business insight on any device. Thanks to new technology "Data Base Stretch", which allows you to dynamically allocate "hot" and "cold" data on transactions in the Microsoft Azure safe way, you also get the benefits of cloud gipermasshtabiruemogo new versions use the hybrid technology. Your data will always be at hand, regardless of their size. In addition, SQL Server 2016 provides a complete database platform for hybrid cloud, allowing you to easily create and deploy solutions with the possibility of local and cloud management.
Additional Information:
If you do not enter a key, you can only install a trial version of SQL Enterprise Edition (Evaluation) for 180 days, or Express edition, Developer. 

Available versions: 
the SQL Server 2016 the Enterprise the Core Edition is 
the SQL Server 2016 the Enterprise Edition is 
the SQL Server 2016 of Standard Edition is 
the SQL Server 2016 edition is Developer, 
the SQL Server 2016 Web edition 

2016 version of SQL Server Management Studio (SSMS) optional! 
in this distribution it is included, the version of SSMS 13.0.16000.28
التبليغ عن خطأ